środa, 26 października 2011

Ciasto marchewkowe - bezglutenowe

Słodkie i bezglutenowe to trudne zadanie. Tym razem się udało. Kuba dostał w prezencie od cioci Gosi.:) Było super smaczne. Ciasto dostaliśmy z przepisem więc wrzucam go tutaj:)



Ciasto marchewkowe - bezglutenowe

Składniki:
- 3/4 szkl. brązowego cukru
- 1 szkl. mąki (dałam ziemniaczaną, sojową i kukurydzianą)
- 3 jajka
- 2 płaskie łyżeczki sody
- 1 łyżeczka cynamonu
- 1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej
- 250 g marchewki startej na drobnych oczkach (ok 2 szkl.)
- 1/2 szkl. oleju
- rodzynki

Jajka ucieramy z cukrem na puszystą masę, stopniowo dodajemy olej,
mąkę, sodę i przyprawy. Powstałą masę mieszamy z marchewką i
rodzynkami. Wykładamy wszystko do foremki (keksówki) i pieczemy ok 45-60
min w temp. 200 st.C.
Smacznego!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Robiłam kilka razy ciasto marchewkowe zawsze bezglutenowe ale to wyszło mi najlepsze. Troszkę zmodyfikowałam...nie dodałam rodzynek, ale za to do połowy masy dodałam kakao i wyszedł taki przekładaniec.
Polecam przepis i dzięki...pycha.
Pozdrawiam,

Asia.