czwartek, 11 października 2012

Sałatka makaronowa z brokułem

Sałatka należy do serii dań szybkich, prostych i smacznych. Jak to już u mnie bywa - musi być ekspresowa, mimo mojej miłości do gotowania.



Sałatka makaronowa z brokułem


- 1 brokuł,
- 150 g makaronu, np. kokardki,
- 200 g żółtego sera,
- puszka kukurydzy,
- 3 ogórki kiszone,
- majonez, jogurt, czosnek.

Brokuła gotujemy w osolonej wodzie, ja mojego wrzuciłam na 10 minut do gotującej się wody, a po ugotowaniu dzielimy na różyczki. Gotujemy makaron zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Ser i ogórki kroimy w kostkę, dodajemy odsączoną kukurydzę. Wszystkie składniki mieszamy w misce i zalewamy sosem czosnkowym. Ja swój robię mieszając w równych proporcjach majonez i jogurt i przyprawiam wyciśniętym czosnkiem, ok 3-4 ząbki na szklankę sosu. Smacznego!

2 komentarze:

Panna Malwinna pisze...

Szybko i smacznie. Podoba mi się ta sałatka;)

pozdrawiam ciepło

Malwinna

Natka pisze...

Bardzo apetycznie wygląda. Lubię makaron uwielbiam brokuły także wszystko wskazuje na to, że sałatke w najbliższym czasie zrobie :-)))

Pozdrawiam!!